måndag, juli 09, 2007

Möhippa!

Igår på förmiddagen sa mina systrar att jag skulle vara förberedd på något mysig kl 14. Jag var förkyld och hängig och undrade mest vad det var?.. Men jag gjorde iordning mig (upptäckte att mascaran var snart slut, hårsprayen heeelt slut... Hm... måste skärpa mig så jag inte blir värsta sagg-mamman nu! MEra glamour-mamma!) Så körde vi iväg... och hamna på Gästgiveriet. Där kom oxå mina barn-skolvänner Annika och Viveca! VAd kul! Men jag fattade ju inte varför förrens de sa det rent ut! För jag ska gifta mig såklart... en enkel men väldigt supertrevlig möhippa med ett par timmar med mamma, moster Anette (ja, hon som inte får komma och är så arg för det;) Hi hi...) Annso, Emma och så Viveca och Annika. Annica kunde tyvärr inte komma men det var såååå kul att de ville och att de hade ordnat detta till mig! :D PUSSAR till er! :D (bilder kommer som sagt när jag är hemma i drammen igen) Åker till öland i morgon ARLETTA och MADDE! Kommer ni på lunch på stan eller?! Om jag får mobilmummer på mejlen kan jag höra av mig när vi är på väg?! :D

1 kommentar:

Camillas lockar sa...

Kanonkul! Vilken överraskning! Jag gick ju själv "miste" om min möhippa, eftersom det blev ett surprisewedding :-) Så det blir desto roligare att läsa om er andras!