söndag, juni 17, 2007

Jag har publicerat 500 inlägg!

:D Tiden går så fort känns inte länge sen jag började blogga! Men men... sista dagarna har känts lite kaotiska i och med att JO varit borta och när han sen kom hem har vi ordnat TVkroken! Ny färg och ny TV! Bilder kommer! Jag har i veckan iaf varit på 1a mammagrupp och Noras 1a besök hos doktorn och allt var bara bra, nu väger hon 5 kg! :D Duktig kicka som äter bra! Ligger mitt i kurvan! Mammagruppen var jättetrevlig tre andra supertrevliga tjejer som bor i närheten. Två av dem har oxå barn innan! :D Tyckte förra gruppen var dåligt sammansatt, det var bara jag som var förstföderska... en annan tjej oxå men hon var så ung och bodde hemma hos mamma och pappa en heeeeelt annan situation än mig. Nu är vi tre tjejer i samma situation, ålder osv... En av dem bor gatan över vår så jag hoppas på grillning och lekdate här senare i sommar! ;) Idag regnar det och vi bygger ihop nya bord och tvbänken! Kul med nytt! :D MEN jag är trött har suttit framför datorn och jobbat i fyra timmar idag, låg efter med fakturor! :D NU stryka... KUL va?!?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det där med strykning lade jag ner när lillebror föddes. Orkar helt enkelt inte hålla på med sådant längre!

Vad trevligt med en lovande mammagrupp! Alltid roligt med nya bekantskaper :-)

Anna-Lena sa...

Åh jag skulle önska jag kunde lägga ner strykning, det är INTE kul direkt?.. MEN jag skulle bli tokig?! Hej, mitt namn är Anna-Lena, jag är pedant!