måndag, april 23, 2007

Är fortfarande här! Men igår kom slemproppen (eeek, äckligt namn, säger ni så på svenska oxå (ja, vi säger slimpropp...) seg... äck... Vill ni veta?! Nej! Kom inte ihåg om man skulle ringa eller inte så jag ringde føden! Det betyder bara att jag är mogen nu! Så nu kan jag föda idag eller... om 14 dar! Hm... Jag som blev lite förväntansfull där!? Så är det! DEn som väntar på nåt gott!.. Hm... JAG HAR VÄNTAT FÖR LÄNGE!.. Aaaah! NEj, håll ut... snart... snart... får du inte sova på två år igen, oroa dig konstant över konstig andning eller för ofta mat eller för lite mat eller utslag här och där och ömma bröstvårtor och spänd nacke för jag bär enne som om hon vore ömtålig... ;D Ha ha... NU ska jag jobba lite! ANtagligen sista på en stund så... :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att läsa lite från dig. det känns så spännande även för en annan som inte är med. Kram på dig och sköt om dig / Madde

Anna-Lena sa...

Ha ha... jag vet! Det blir ju som att man känner varann! Jag känner likadant med dig tex och andra vars blogg jag läser regelbundet! :D