måndag, april 16, 2007

Jag har itne så mycket att skriva om just nu... Tankarna är väl iofs stooora, snart har vi ett barn till! Eeek!.. Vad har vi gjort?! ;D Men jag orkar inte göra någonting. Och går jag får jag ont av foglossning... Börjar känna mig tröstlös... Inte som deprimerad men som kom igen nu kom UT så mamma kan röra på sig igen! Fast efteråt ska man ju ha gått sönder i hela undervåningen ;) och ha oooont och vara öm och inte kunna sitta och blöda massa och... Äsch! Gillar inte det där att det är så mycket kropp! Kropp! Kropp! Man ska lägga upp hela alltet för nån man inte känner och trycka ut en hel liten människa för att sen ha ont länge?.. För att inte talat om innan nurket kommer ut då?! Hur ont gör inte det?! Måste det göra så ont?! Vad ärvitsen! Att man inte skulle märka annars at man skulle föda eller vad?! Då kunde väl kroppen lika gärna påvisat det på något trevligt sätt... som att det kändes som underbar ryggochnackmassage eller (lite vulgärt kanske) en orgasm... Ja vad f-n... Nej då det måste göra ONT!!! HM...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag säger bara det. Hade det varit karlar som hade fött barn så hade de hittat ett smärtfritt sätt illa kvickt. Hela vetenskapens resurser skulle koncentreras till att göra förlossningen till en behaglig upplevelse.

Usch ja., Jag kommer inte ihåg hur ont det gjorde, tack å lov, men jag minns att jag hade träningsverk i en vecka! Jag avundas dig inte men tänk att snart får du sniffa BÄBIS!!!!

Anonym sa...

Håller med Arletta... försök tänka på att du snart ska få träffa din lilla juvel till bäbis. KRAM

Camillas lockar sa...

Visst är det häftigt hur man kan förtränga all den där smärtan? Jag längtar efter nästa graviditet och förlossning. Att föda var ju häftigt. Så här i efterhand. Men DÅ, jisses amalia, det var inte att leka med...!