måndag, april 02, 2007


Ja! Idag fyller jag år! Grattis på mig! :D Har haft väninnor på besök till lunch så det är därför jag inte hört av mig! Dessutom har jag fått ny kamera så nu måate jag ju ordna så jag kan överföra bilder till datorn på nytt, Oscar ska ha påsklov från dagis osv... kanske det blir lite sporadiskt med inlägg är jag rädd, Arletta! ;D Men jag ska försöka komma ihåg att höra av mig så att ni slipper tro jag föder! :D Uppdaterar när jag kan lägga upp bilder! Jättekul med ny kamera! :D Jippie!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! Vilken smarrig tårta. Mmmmm... Jo det är sant som Arletta säger...ett ständigt flöde på inlägg under hela dagarna nu, tack. Kramar Madde

Anonym sa...

STORA GRATTISKRAMAR FRÅN TROLLIS!!

Lycka till när det beger sig...;-)

Anonym sa...

JA må hon leva, ja må hon leva! *kastar confetti över hela bloggen* Grattis!!!

Anonym sa...

Måste tillägga att det vattnas i munnen när jag ser tårtan.

Unknown sa...

STORT grattis på födelsedagen!!!! Mums vad gott med tårta :-)

Camillas lockar sa...

Grattis! Hehe, min pappa fyller år idag också :-) Smarrig tårta på bilden verkligen!

Anna-Lena sa...

Tack allihopa! Och det var inte alls dumt med tårta, nej! :D

*SaKi* sa...

Ååhhh Jag är sen i gratulerandet men bättre sent än aldrig =)

Stort GRATTIS i efterskott.

Kram och Glad påsk=)