tisdag, april 03, 2007

Inatt har jag förövrigt INTE sovit så mycket?! Vakna kl 3 av att mannen nyser högljutt (allergi) tre- fyra ggr sen kan inte jag somna om! Dessutom vänder han sig åt mig och SNARKAR högt (han brukar annars alltid ligga med ryggen mot mig- förutom när han snarkar av en eller annan orsak?) Så jag kolla sist på kl 4.38! KUL! Nej, därinnan kom oscar in oxå... mamma, kosa (mysa) så jag får inte ligga med ryggen mot dem utan får ligga och hålla hand i snarket! Oscar störs inte av pappans sågande... nej, han är upptagen av att kosa med mamma... i sömnen stryker han handen upp och ner i min "urringning" (när han var bebi var det rätt på tuttarna men han får inte lov till det längre! så han tar det näst bästa?) ;) Så nu ska jag lämna barn stryka en eeeeenorm stryktvätt och sen SOVA!!! :D

3 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Strunta i strykningen - sooooov!

Anonym sa...

Skit i stryktvätten. Det går ingenstans. Ta en tupplur nu!

Unknown sa...

Vilken hemsk natt! Men gud vad mysigt med en liten barnhand som stryker så där kärvänligt!