tisdag, mars 13, 2007


SOL!!! Det är sååååå underbart... synd att jag hade så ont att det som i vanliga fall tar 10 minuter att gå nu tog 26... jag var inte sen men precis och ganska stressad när jag kom fram! Men det är pga bäckenlösning (heter det så på svenska oxå?) som jag haft int inte förvärkar! Jag har haft sådana otroliga sammandragningar framme i magen att jag trodde det var kynnere (=förvärkar) jag hade men jordmor förklarade att det var det inte utan bäckenlösning! Aha... gå med små steg, kanske inte att rekommendera at lämna oscar nu då, det skulle väl ta två timmar?! inte lyfta men simning går bra, vilket jag ska göra på torsdag men M, som jag träffa förra veckan! Ska bli kul! :D Hade lite högre blodtryck nu! DET tycker jag inte om men det fanns ingen äggvita,? VA? är det det de kollar i kisset? eller har jag heeeelt fel nu?, inget socker och alla andra värden var kanon, så hon tyckte inte jag skulle oroa mig! DöH!? Hade gått upp 0,0 kg på lite mer än fyra veckor. Jag jublar!!! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kämpar på, det är bra. Bra att det gick fint hos barnmorskan. Heter det inte foglossning här i Sverige. Ja det vet Arletta hur det känns! Hon hade det från tidig grav. Kram Madde

Anna-Lena sa...

Jo, foglossning heter det... mamma ringde igår och påpekede det... hela hennes jobb var inblandade i att komma på vad jag menade?! ;)Jo, det är INTE skönt, utan väldigt ONT! :( Men jag har ju inte såååå långt kvar nu...

Anna-Lena sa...

Jo, foglossning heter det... mamma ringde igår och påpekede det... hela hennes jobb var inblandade i att komma på vad jag menade?! ;)Jo, det är INTE skönt, utan väldigt ONT! :( Men jag har ju inte såååå långt kvar nu...