fredag, mars 16, 2007

Nu är det redan fredag och jag har inte haft tillgång till datorn på flera dar för J-O har gjort årsregnskap hemifrån... Så NU är det min tur! Ha ha... har tömt kameran för gamla bilder därav några nedan! Visst är han söt min lilla älsklingsson! :D I onsdags var vi på IKEA och Smart Club och köpte grejer till badrummet, dusck, några dörrar, zink (?) osv... och även lite ljus och mattor och äntligen... nya rullgardiner till tv-hörnet och köket! Den som hänger på köket nu ska jag gladeligen bränna upp! Den är sååååå hemsk... daff rosa med fåglar på, säkert från 80-talet, ohygieniks och äcklig! Bläää... ;) Är fortfarande väldig förkyld så jag orkade inte åka och simma! Tråkigt men jag var bara sååå trött på morgonen, somna och snarka, enligt J-O på soffan. J-O är väl inte piggare... men när jag vakna tog vi en kort prommis (som tog låååång tid...) i solen! Härligt! Den var framme i morse oxå men nu har den gömt sig bakom massa grå moln... dumt! Idag ska vi väl bara slappa, jag har lite kläder att ordna med men annars inget speciellt. I morgon, lördag, är vi bjudna på middag hos oscars farmor och bestefar! Trevligt! :D Ha en skön helg allihopa! Kram

Inga kommentarer: