fredag, mars 30, 2007

NEJ, kära bloggvänner såååå kul att jag fött är mitt avbrott mitti EBIT inte! Utan bara att jag har varit upptagen och sedan haft problem att lägga upp bilder plötsligt... men fortsättning följer... har mer bilder! Igår var jag och fick massage, uuuuuuuuuuuunderbart för min onda, onda nacke! Vaknade mitt i natten med värsta huvudvärk, J-O fick hämta Panodil! :( Men efter massagen är jag som ny igen! :D Idag var jag hos doktorn, allt bra MEN nu har jag plötsligt gått upp 4 kilo! :( Men sammanlagt är bra, 12 kg. Men jag var såååååå mallig och nöjd förra gången när jag gått upp 0! 0! 0! Skillnad på 4 då... Men men... ikväll ska jag äta tårta oxå för familjen, dvs Jan-oles föräldrar, systeroch familj, kommer för att fira min födelsedag som är på måndag! :D Då får jag pakeeeet! Hi hi... som en barnunge! :D :D Kul!! Så detär det jag förberett nu ett par dar eftersom det sett ut som f-n hos oss efter hantverkarna?! Och det sista gör de inte förrens 10/4! eftersom de ska ha påskferie nu! Hm... men det blir såååååå bra! :D Ska snart hämta gullunge... och sitta ute i solen! Eftersom jag torkat hela undervåningen ren på damm, vilket tog en timma!!! guuu, vad massa damm... ska han få jobba hårt när han kommer hem! :D Ska försöka med mer bilder nu... hoppas! Kram

Inga kommentarer: