måndag, mars 19, 2007

Kaffekanna!

Vi har länge letat efter en kaffekanna som kan hålla på värmen länge... iaf till lunch om man satt på kaffet till frukost tycker jag! Men vi har fått designerkannor och den bästa (sorry, Emma...) tappade jag i golvet! :( Så köpte jag en på rea hemma... designer... kostade typ 800 innan rabatten coh jag betalade väl 400?! Men nej... den höll på värmen över frukost sen var kaffet fisljummet! Hm... illa! Så var vi på Smart Club i veckan och köpte en kanna för den var rös och fin och kostade bara 79 kr! JA! Det är den vi letat efter! Är det inte typiskt! Den håller på värman nästan hela dan... nu brygger ju vi alltid nytt efter ett tag men den är jättabra iaf! :D Så designermeschminer?.. ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi har en bryggare som brygger direkt ner i en kanna. Den köpte vi snorbilligt på Coop och det håller också värmen suveränt! Så designgrejer behöver inte vara bättre. Många gånger kan jag tycka att det är tvärtom!