måndag, mars 26, 2007


Ihelgen har oscar lekt loss i en kartong han fick för vi var tvugna att byta dammsugare. Den gamla la av?.. Och den var ganska nyköpt? Dåligt! Men nu fick köpte vi en dyrare så jag hoppas den är bättre! Annars var helgen ganska lugn... jag kan inte ha så mycket action i mitt liv just nu pga foslossningen och oro för att blodtrycket ska gå upp ännu mer?.. Det var ju inte HÖGT men eftersom jag hade tjafs med oscar så vill jag inte ha det nu! Vi var ute och handla lite på lördagen och så lagade jag kantarell och köttfärspaj. Jag tycker inte maten smakar just nu och oscar var oxå skeptisk men J-O mumsa i sig och tyckte det var jättegott! På söndagen åt jag frukost, duschade och somnade om?!! Helt otroligt... Sen tog vi fram utemöblerna på terrassen och satt ute och åt våfflor. Mmm... det smakade iaf för alla, oscar åt typ fem stycken! Mera hjärtan, sa han, mera hjärtan! ;D På kvällen var vi och firade oscars kusin Marie som fyller 17 på tisdag! Fattar inte vad fort det går! När vi träffades 1a gången var hon alltså 12! J-O och jag träffades alltså för 5 år sedan 14/6 på Hultsfredsfestivalen och oscar fyller 3 27/6 och jag föder en ny liten bebis snart! Det har hänt mycket med mig de senaste fem åren kan man säga! :D

Inga kommentarer: