tisdag, mars 13, 2007

Förkyld!

Jag är sååååå täppt i näsan att jag kan inte minnas att jag nånsin varit så täppt?! Jag kan inte andas genom näsan men har oxå så ont i halsen att det kittlar och irriterar när jag andas genom halsen så jag tänkte kanske prova att andas genom öronen?! Döh... Är oxå sååå trött! JAG kan inte sova... alla andra sover och snusar, kan inte ens skylla på barn?! Han sover som en gris till ca 5-6-tiden då hans far bär in honom till oss! Så jag kan bara ligga där och SOVA! Men nej, nej... man behöver väl inte sova heller... det är väl överreklamerat!? Ja, ni förstår... förskyld som f.., ännu mer trött... och sur! Ska nog inte skriva mer just nu utan lämna oscar på dagis så jag får SOVA?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman... har tagit en långprommis innan jag landa på jobb, skönt i vårsolen, vårjacka, blomknoppar i varje rabatt...Vad tråkigt med din förkylning, kanske Froosh en hjälper...Ta hand om dig och sov så ofta du kan....ska väl finnas nåt bra the eller trix för att kunna sova bättre tror jag....va mysigt ni såg ut att ha med familjen, kul!

Jo har jag sagt att Benke i Bounce ska komma hit och har workshop, det har jag fixat, ska bli så kul att löneförhandla nu, he he!!!

Kram sis

Anonym sa...

Du det är samma här..inte kul med förkylning. Oskar är sååå täppt och näsan rinner hela tiden. Stackarn. Jo det är fint väder här i Kalmar. Solen skiner..vänta ska kolla temperaturen....jo mycket riktigt 13 plusgrader..skönt. Det blir till att ta en promenad efter lunch tror jag. Oskar sover som bäst just nu och jag har lite tid för mig själv..hmm vad ska jag göra? Hänga lite tvätt kanske, diska, plocka i ordning sedan är nog Oskar vaken igen. hihi Kram och krya på dig.

Anna-Lena sa...

Annso; JA, nu har du värsta argumentet för bättre lön! Och vadå... det ska du ju ha iaf!!! Stå på dig, du ska ha ut 22 EFTER skatt tycker jag!?! ;D Madde; Ja du... SOVA kanske skulle vara nåt?! Du är som jag; ska bara först... :)