tisdag, februari 20, 2007

Så var vi på hytta i helgen med farmor och bestefar för att sätta upp dubbelsängen vi hade i Oslo på nya rummet :D Och så mysa och stå på ski förståss... Ja, inte jag då... med min mage och min balans?! Nej, jag gick på snöskor! Det var inte dum trim det heller ska jag tala om men gick bra! (Lite ont på hemvägen i skinkorna men det får man räkna med i mitt tillstånd? ;) På lördagen var det otroligt dimmigt och snöade ordentligt vid några tillfällen men vi var ute och lekte i snön iaf! :D Oscar älskar att slänga sig fram och tillbaka i snön! Och äta den!? Inte lika roligt?.. Tycker mamma! :/ På kvällen blir det kaffe och kortspel på hytta! Mys! Har bara nrk 1 och det gör INGENTING! De pratar om kabel?.. Hm... Ja, ja... det får väl gutta ordna! På söndagen sken solen från molnfri himmel däremot! Heelt underbart och jag satt vid solväggen så mycket jag kunde! Var ju tvungen att packa och ordna för hemfärden. På väg ner firade vi farmors syster mans födelsedag med kaffe och tårta. Trevligt! Blev lite magprat för Jan-Oles kusin Liv som var där är oxå gravid! :D I bilen hem kräktes stackars Oscar... massor! Och han har aldrig kräkits i heeeela sitt lilla liv! Och det bara rann ur homom... han såg på mig så hjälplöst; men mamma gör nånting! :( och jag kunde bara torka och trösta. Vi fick byta alla kläder UTE så han frös och huttra och grät! Farmor och bestefar var ju bakom som tur är och hjälpte! Idag är han hemma, att han kräktes tror jag bara var en engångsgrej för sen var han i storform och sjöng och lekte, men han har fått ordentlig hosta och har INTE sovit i natt! Stackars... igen.

Inga kommentarer: