tisdag, februari 06, 2007

Här är facit på listan om MIG! :D

Namn: Anna-Lena Ströberg
Äter helst: Tacos, kyckling av all slags... Hm... ute?!
Dricker: Vatten, o`boy, aass uten (alkoholfri Drammensöl... mmm...) Rödvin, gin & tonic när tillst¨nd tillåter! :D
Alkohol: Inte för tillfället men annars rödvin, gin & tonic, rom & cola med lime i...
Vill resa till: Ja, Storebro, Kalmar, öland, London eller England överhuvudtaget, Italien MEN jag har oxå alltid drömt om ISLAND! Exotiskt men dyrt har jag hört?!
Klär sig i: Jeans och top/tröja... och ja, helst svart eller åt det mörka hållet. Idag har jag dock en vit långärmad, tunn top med en marinblå kortärmad sladdrig top över?! Kors... till jeans dock. Mammamodellen!
Röstar på: Senast röstade jag på Ap, kommunvalet för ett par år sedan, här i Norge. Typ Socialdemokraterna/Vänstern annars!
Väger: Hm... är gravid och stooooor... Skit i det du! ;D
Längd: 1,80
Önskar sig: en smärtFRI födsel (nähä, går inte det?) Hm... då önskar jag mig friska och lyckliga barn och en myspysfamilj i alla mina dar! :D Och en lottovinst på 12 miljoner?!
Gör en fredagskväll: Japp, Ann-Sofie, vi äter tacos! Oftast på fredagar... på fredag har vi tom bjudit hit folk på just... tacos! Mmm...Ser på Nytt på Nytt och Thomas och Harald Show när den går!
Älsklingsgodis: Lakrits stämmer... men salt inte messöt som den i Norge! Det är inte ofta jag får tag på god SALT lakrits här! Det finns, visst, men jag får leta med söklykta!
Är som vän: Hoppas jag är engagerad och kontakthållande... försöker iaf, det är inte lätt att ha de flesta minst 60 mil bort! Men annars är jag lojal, ställer upp, försöker se och lyssna in hur andra har det...
Bästa egenskaper: Just det! Jag är itne rädd för att engagera mig och hjälpa till och ställa upp om det bëhövs...
Sämsta egenskaper: Blir sur och snäser lite snabbt... kanske... eller, jo så är det!
Är rädd för: spindlar, sjukdomar...
Motto: Behandla andra så som du vill bli behandlad av dem!
Kär i: Jan-Ole och Oscar (och Davan då... ;D)
Tränar: Just nu är jag enorm... och har lagt av med min cross-traning-maskin men jag går med oscar till dagis nästan alltid (lite dåligt nu med all smö och -10grader och snöstormar, men annars har vi ju haft tur med promenadvädret i vinter ;D
Gör om 10 år: ja, du ann-sofie... jag undrar om vi nånsin flyttar till vimmerby... så vi får gångavstånd till dig! MEN jag har två vackre barn på ca 9 och 12 och vi har en sommarstuga i storebro! där vi är ofta, ofta... jag jobbar max 75 % som... ja, jösses, vad vill jag?! Lärare? Hm... jag tror inte det?! Hm...

4 kommentarer:

*SaKi* sa...

Äntligen tillbaka i overkligheten eller den verkliga världen på nätet =)
Jag blev överaskad att se att du är 180cm lång. Jag är 177 så jag blir glad att se att jag inte är ensam på den höga höjden :)

När kommer bebisen?

Kram =)

Anna-Lena sa...

Jodå, jag är oxå lång! :D Det enda tråkiga med det är att jag inte köper alla vackra skor med skyhöga klackar... å andra sidan mår mina fötter säkert jättebra av det?! ;D Bebisen ska komma 24 april om hon gör som barnmorskan säger :D Det ska bli spännande... har ju en som blir tre i sommar! Välkommen tillbaka till oss i 1-0-världen... :D

Anonym sa...

Hej syster....va mysigt o se allt igen, jo, dockan o pottan o det var från Emma, Maja och mig...vad kul att han gillar den...ja, musikalen var ju jättefin, så duktiga allihop, tror det är bra för Maja, hon ser ut att trivas och kan hålla sig lugn och varva ner där....bra för henne mellanåt...Många kramar Annso!

Anonym sa...

Yeeeeeeeeess!! Jag hade ju inte så många fel iaf :)