tisdag, februari 13, 2007


Det var länge sedan... Älskar den lilla killen!
Jag kan visst deleta allt utom den fuuula porrkommentaren (eller jag kan inte deleta kommentarer men allt annat?!) Konstigt? Men men det var ju bra det var italienskr, det låter ju vackert iaf?.. Hehe... Idag snöar det... igen! Nu är jag sååå less och jag vill gå med oscar till dagis men ids INTE för all j-la snö (ursäkta att jag brusar upp men jag är så trött all snö nu, blev ju bortskämd innan...) Ska åka och simma i morgon så jag får röra lite på mig och känna liiite värme på barnsidan :D Oscar har upptäckt en ny favoritlek ute. Jag ska lyfta upp honom och slänga honom i snön. Så reser han sig upp och säger; haha, där är rumpan min, eller; där är rumpan till oscar (norsk ordföljd) :( nej då blir inte lessen för det men stackarn säger; jag liker om... alltså jag liker på no eller tycker om på sv. Han har liksom slagit ihop de två! :D Söt!

Inga kommentarer: