måndag, februari 26, 2007

Dagen idag har varit en... hm, konstig dag? Jan-Ole har varit hemma för han hade besök av revisor på fm så när oscar och jag skulle åka till dagis bestämde oscar plötsligt att pappa skulle köra, ok! jag såg två avsnitt av DH istället :D inget emot det. Var ute och handlade och hemma vid lunchtid. Vi åt lite tillsammans och så åkte vi på Comfort och köpte möbeln till badet... ska se om jag finner nån bild på nätet men annars får ni vänta tills det är färdigt där nere ;D Så var vi på Gulskogen Senter och shoppade lite i lugn och roooooo, mysigt att ta en kaffe med BARA j-o för en gångs skull :) innen vi hämtade oscar! Så var vi ute lite i snön, det slutar ju aldrig snöa, jag är såååå less, men j-o skottade och jag och osse gjorde en snölykta vi ska tända ikväll, vilket det är nu... denna dag har gått så fort och jag har ändå inte gjort något direkt?! Spagetti Bolognese till middag, det var gott! Mmm... Nu ska vi installera tvättmaskinen och torktumlaren nere på toa så jag kan tvätta under dessa veckor när hantverkarna är där...Sen, kaffe och tidning! Ikväll ser vi på en dansk krim på tv Forbrytelsen! Bra, spännande, vill veta vem det var nu!? ;D Kram

Inga kommentarer: