måndag, januari 01, 2007

Nyårsafton var lugn och skön. Oscar sov ganska länge, skön frukost med ägg och varm choklad och artikel på oss i tidningen! Nu är jag D-kändis, som Jan-Ole sa! ;D Så körde vi och tvätta bilen, köpte ostbågar?.. hm... och oscar söting somna på väg hem i bilen så vi slängde ;) över honom i vagnen och gick en sväng! Skönt! Hem och laga nyårsmiddag; kycklingfilet, klyftpotatis, grönsallad och en sås på creme fraiche och champinjoner! Mmm... jag blir imponerad varje gång jag lagar den vad gott det är! He he... Oscar var såååå upptagen av fyrverkeri. Han stod med näsan tryckt upp i fönstret hela kvällen och sa; mera! Så gick vi ut lite på balkongen för att se och han fick hålla tomtebloss. Det var en hit, jättekul! :D Men han fick snällt lägga sig vid 20 som vanligt, var lite uppspelt och sa vad var det varja gång det smällde, ca en gång i sekunden ;) så jag satt nere tills han somna vilket var runt 2045. Sen satt jag framför tvn och pappan satte ihop bilbanan han köpt till sin son, som han inte riktigt fattar, oscar alltså, som JAG sa ;D men pappan tycker det är bästa julklappen?! Ja, till han själv kanske?! :D Tok! Men han är söt iaf då! Men så satte vi oss iaf i soffan framför förnstren och gick ut 2350 på balkongen, till regn?!? Tråkigt, men OJ, vad det smäller i Drammen! Massa fyrverkeri alltså! Men efter det var vi trötta båda två och la oss. (oscar kom upp en gång vid 2230 ca och var lessen men sov genom värsta oväsendet?) Har försökt lägga upp bilder idag men har inte lyckats... försöker igen, annars återkommer jag i morgon! Kram

Inga kommentarer: