tisdag, januari 02, 2007

Fem saker jag VILL ska hända år 2007!

(Sånt här tycker jag är svårt, visst ska man önska fred på jorden och så men jag håller det mer personligt och vardagligt, sånt som berör mig och familjen, OK)

1. Att jag föder en frisk liten tjeja och att allt går bra med födseln!
2. Att vi får badet nere färdigt innan dess!
3. Att jag INTE går upp massa efter födsel utan NER!
4. Att familj och vänner kommer mer på besök!
5. Att Oscar slutar med blöjor i sommar, som ska bli solfylld och skön!

Så det var det! Ge mig... He he... Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Även om man önskar fred på jorden, ingen svält osv så hjälper det inte så man kan lika gärna önska något som berör en själv. Jag hoppas du får dina önskningar uppfyllda. Jag önskar mig en snar och fin vår med sol på dagen och regn på natten =) Sommaren får gärna följa samma mönster. Jag önskar att jag får en inglasad balkong..... God Fortsättning!

Anna-Lena sa...

Mmm... ja, sol om dagen, regn om natten... det har jag alltid sagt det borde vara! :D Hoppas på den! God fortsättning till dig oxå!