torsdag, december 14, 2006

http://www.marcusbirro.se/bloggen/?p=150
Marcus Birro tackar MIG på sin blogg! Och jag kommenterade ända från hjärtat och började nästan gråta, både när jag läste det han skrivit och att han antagligen kände att jag verkligen menade det jag skrev. Jag hoppas det för det gjorde jag verkligen! F.ö somnade oscar 20.15 igår. Kom bara upp 1 gång. Vi gör stora framsteg! :D Lycklig mamma och pappa! Idag har varit en konstig dag. Vaknade 7.30 (sovmorgon oxå!?!) av väckarklockan. Det sker inte ofta. Frukost och dusch, iväg till dagis. Jan-Ole har haft möten i Drammen så han var hemma på morgonen. Medan han OCKUPERADE ;D datorn för mig låg jag och slappa på soffan(ooops) Kolla på Ellen Show. Gillar henne, men tycker mig aldrig ha tid att se den. Bra skyll idag då! Så var JO på möte och jag jobbade, han hämta mig och vi drog till dagis för samtal om Oscar som ligger väldigt bra till på TRAS (norsk utvecklingsschema alla dagis har) eller han hade egentligen full pott! Ett underbarn! He he... Så handla lite, hem och omväg för att få en promenad till farmor och bestefar. Hem och middag, TV och så är det kväll! Och jag tycker inte jag gjort någonting, vart tar vissa dagar vägen?! :D Kram

Inga kommentarer: