lördag, november 18, 2006

Skön Lördag :)


Oscar har sovit hor farmor och bestefar inatt så igår kväll var J-O och jag ute och gjorde stan ;) Vi åt jättegod mat på Fellinis och såg skräckis på bio... det var inte en sån film som gav mig mardrömmar (fast det var lite svårt att somna igår natt ;) men man hoppade till i stolen ett par gånger. En av dem hoppade jag till så mycket att klubban jag hade i handen föll ner bland J-Os ben. Ha ha... jag satt oxå och darrade lite för att jag spände mig så!? Och detta gör man frivilligt mot sig själv ;) Men den var OK?! I morse sov vi till 10.00! Och hela natten! Åhhh... vilken lyx! Vad skönt det var! Så var vi ute och handlade och hämtade Oscar. Så hem och laga gooood lunch till ett vänpar och deras dotter som kom! Trevligt! Så pepparkakor och punschrullar till kaffet! Mmm... Ikväll har vi ätit tacos till middag och nu har oscar somnat (somna efter åtta precis och på bara ca 7 minuter? ;) Skönt med snabba nattningar! Nu ska vi se någon äventyrs/sago-film på DVD! På tal om DVD så köpte jag DMs nya Best of där det var med em DVD med massa videos och en intrevju med grabbarna... Den hann jag inte se idag, ville kolla de nya videorna, men ska göra det i morgon tänkte jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, va avis jag blir, så nära har vi aldrig varit Depeche Mode, inte ens med mannen över räcket i Globen du vet, men roligare konsert än den har vi nog inte heller vart på....minns du mannen, anabana?!

Anna-Lena sa...

Ja! Idioten som kastade sig över mig och räcke för att komma ner?! Jodå... honom kommer jag ihåg! Ha ha... vilken idiotgrej!