onsdag, november 29, 2006

Sitter vid datorn för att betala CSN (tråkigt) men Nordeas sida går inte att öppna! Hoppas det funkar senare idag. I morgon är ju sista?! Måate vara betald då! Hm... Jag fick besked angående Mamut- kursen (räkenskapsprogram) igår! Jag var godkänd! Jippie! Det trodde jag faktikst inte! Men vad duktig jag är!? :) Mamma och pappa kommer hit så jag storståadar hela huset (oxå för att det snart är jul då) Idag har jag skrubbat hela mattan och de två ljusa sofforna med ett sådant pulver man dammsugar av efter ett par timmar! Det luktar gott härinne nu även om jag hängde ut mattan! Den kommer bli så fin (hoppas jag, den var bra skitig innan... Hm...) Oscar har kommit över den lite jobbiga period vi haft att lämna på dagis nu! Igår var det bara puss och hejdå, i morse sa kom han in på köket och sa: åka till liam (en av de andra killarna på dagis, Oscars kompis :) nu! Jag blev så glad och han stände av TVn och släckte lampan och gick ner. Har burit honom gråtande in men nu bara gick han in och sa inte ens hejdå idag! Han var alldeles för upptagen! SKÖNT! Jag har gått därifrån med en klump i magen även om jag bet att han slutat gråta så fort mamma gått och sedan haft det bra! Men det är ont i en mamma att höra ens älskade lilla barn gråta hjärtskärande efter en! :( Men som sagt nu är det bra igen! Jippie! ;) Kram

Inga kommentarer: