fredag, november 17, 2006

Peugeot 307 SW



Här, Ann-Sofie, du som skiter i hur min mage växer eller hur jag har det? ;), är bilen! He he... (Puss, A-S) Oscar har fö gått till farmor och ska sova där inatt. Vi ska äta middag ute och gå på bio och då sova en heeeeeel natt igen! Äntligen... han var så duktig ett tag men nu har det varit mycket mardröm (självklart stackars) och in och sova hos oss! Ska se norsk thriller som ska vara jättebra, "Fritt Vilt", undrar om mina nerver klarar den? He he... jag som var sån skräckisfantast? Efter Oscar har det helt försvunnit. Jag vet i Kalmar, väninnorna ville bara se romantiska eller komiska filmer, så gick jag och hyrde skräckisar och tittade på själv för jag var tvungen att få en dos... Nu är jag ju rädd även om J-O är hemma nästan?! Ja, ja... man blir känsligare som mamma tror jag... eller iaf många?! Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi bryr oss massor om din mage och ber om en frisk liten flicka, nej, nej...friskt barn menar vi ju....hihi....vi ville ju bara också se bilen´, men d var ju en sån jag trodde....passar er...ser er i den liksom....Kram!

Anna-Lena sa...

Jag VET att du bryr dig... massor... som jag om er! :D Men som sagt du fick ju vänta en stund med din nyfikenhet... ;)