tisdag, november 07, 2006

Igår var jag med två vänninor (eller jag känner den ena väl och hon hade med sig en trevlig vännina som jag bara mött en gång tidigare) på kaffe och bio. Vi såg The Departed med Jack Nicholson, Leonardo DiCaprio och Matt Damon... Det var en brutal gangsterfilm med jättebra! Får 4/5 möjliga Anna-Lenor! :) Annars kommer parabol-mannen idag. Vi ska äntligen få uppsatt parabol med nordk canal digital och svenak viasat! Hm... nu blir det ALDRIG några bilder insatta i album?! Såååå många kanaler! Livsfarligt! He he... Ikväll är det examen på Mamut-kursen! Hm... tror inte så mycket på mig slälv vad gäller räkenskaperna! Jag har ju fattat mamut men kan fortfarande få massa fel om jag skriver en kreditpost på debet?! Ja, ja... vi får se?! Rapporterar i morgon! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju lite klurigt innan polletten trillar dit....kul med bio....ha det bra!

Kram Annso