måndag, oktober 23, 2006



Vi var ju på Ikea i lördags och kom hem utan sängbotten? Det fixade Jan-Ole igår så nu har oscar sovit 1a natten i ny säng... ja, ja han kom in till oss vid 12 pga mardröm, pratar mycket om lejon just nu? Undrar vad jag missat?! Tittar ju på TV tillsammans? Men nåt med lejon är det för häromnatten kom han in och sa med ynklig röst: - Ingen løve komma här, mamma? Söt! Stackars! Annars var vi ute i skogen och gick igår. Vi åkte upp till SIF-hytta och gick runt där. Fina stigar (kul med gegga och vatten tyckte Oscar :) och lite djur. De hade getter och skillingar, en bagge och en bamsegris! Det tyckte OScar om! :) Idag har jag klippt mig kort! Blev jättenöjd! Trött på halvlångt trassligt, fult hår! Nu är det kort och fint (om ni tycker jag ser trött ut på bilden så är det för jag är det oxå! Blir helt mosig efter massage i hårbotten, som jag fick när frisören tvättade håret, klippning och styling! ;) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Lena...Oscar är i precis den åldern för mardrömmar nu, och då har dom riktigt otäcka mardrömmar...ofta på natten när man tror de är vakna kan de fortfarande sova, kan va lite läskigt men helt normalt, maja drömde ofta om elaka stora katter som klöste henne...usch, men det är bara att leda tillbaka till sängen ...och ofta sover dom även om man inte tror det....Love you...miss you....vill ju se ny bilen här snart ju.....
Annso!

Anna-Lena sa...

Hi hi miss you too!!! Massor!!! Jag kommer ihåg Fredriks drömmar! Hemskt... Puss och kram