torsdag, oktober 26, 2006

Test :D

Ännu ett- denna gång taget hos Michis- men som alltid modifierat av mig själv!
  1. Ta närmsta bok, slå upp sid 18, rad 4, vad står det där? ...mine. Indianerne er ute og snuser... (tecknad serie i bok)
  2. Strack ut vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Bokhyllan
  3. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 13.50 (Ha 13.52... Inte dåligt?)
  4. Vad hör du? Klockan tickar, jag skriver på tandgenterna, TV i bakgrunden, regne mot rutan
  5. Det senaste du såg på TV? Såg barnprogram med Oscar på BBC Prima. Teletubbies, Tweenies, Balamory och Fimbles (eller hubbles som Oscar äger ;)
  6. När var du senast utomhus och vad gjorde du? Handlade för ca en timma sedan
  7. Vad har du på dig? Grå jeans, vit trekvartslång tröja och en grå stooooooor t-shirt över... och mina sina myssockar!
  8. Drömde du nåt inatt? Inte vad jag kommer ihåg
  9. När skrattade du sist? I morse när jag jagade oscar runt soffan i vardagsrummet :)
  10. Senaste film? På bio: Uro Hemma: Ice Age II
  11. Om du blir multimiljonär, vad ska du köpa då? Oj, oj, oj... alla i familjen skulle få vad de behöver av hus och bil... stuga på öland, lägenhet i London, hus i Italien, lägenhet i Oslo, Stockholm, Göteborg?.. Vet inte... tokigt att bli multimiljonär alltså!
  12. Tycker du om att dansa? Ja!
  13. Vad ska dina barn heta, pojke resp. filcka? Ja, Oscar blev det ju! Blir denna en pojke blir det Erik Roland (efter morfar och pappa) blir det en tjej blir det Stina Anne-Marie (efter farmor och mormor)??? Tror jag... har vi pratat om iaf?

Det var det... Nu ska jag äta lite och sedan hämta lillsöt på dagis! Kram

Inga kommentarer: