tisdag, oktober 17, 2006

Så ska vi köpa ny bil! Det blir en sprillans ny Peugeot 307, mörkgrå med sotade fönster och bamsesoltak... oxå sotat då! Det är en familjebil men lite tuff ändå :) den passar oss ;) Hehe... I söndags var Jan-Ole på fotbollsresa och jag och Oscar mös hela förmiddan (han sov till halv nio Jippie! :) lång frukost med ägg och varma frallor. Mums! Sen var vi ute ett par timmar. Ordnade i trädgården och gick en promenad runt kvarteret för att se hur grannarnas trädgårdar ser ut?! Jag är lite nyfiken serru! :) Igår jobbade Jan-Ole hemifrån så vi tog oxå en sväng och provkörde Peugeoten och så fick vi ett tillbud som var jättebra för oss just nu (jag som går hemma och bara tjänar lite extra?..) så idag har vi bestämt oss att ta den! Ikväll ska jag åter på kurs och i morgon kommer de hit och börjar snickra vår nya speciladesignade garderob! Inte för att garderoben ska vara så himla fancy men vi har ett sovrum med lite speciella mått så Ikea var bara att glömma för oss! Men vi ska dit och köpa oscar en säng... om den kunde finnas inne någon gång!!! ;) Nu ska jag jobba lite och tjäna ett par hundraslantar. Kram

Inga kommentarer: