onsdag, november 01, 2006





På bilderna ser vi uppifrån och ner: Oscar visar malligt fram sin nisselua, tror givetvis det är den jag vill ha bild på? :) Så nya byrån och skohylla/bänk på hallen (lite trångt och svårt att ta bilder men de syns ju) och så frukost idag! Han åt en och en halv smörgås och en tallrik gröt? Hungrig! :)

Vi var ju på ultraljud igår! Bebin rörde sig som den och hade fyra hjärtekammare, urinblåsa, alla fingrar osv... allt såg bra ut. MEN jag är bara i 16e vecka- inte 18? Och jag som har blivit sååå stor?! Men men huvudsaken var att allt var där och vi fick se den sprella runt och det var bara EN!? ;) Inte tvillingar hörrni!.. Och så kom 1a snön igår oxå... i en ca fem timmars låååång snöSTORM! Det blåser som bara den fortfarande men igår trodde jag huset skulle blåsa bort. Var ju på kursen och när jag kom dit var det lite regnsnöblask och när jag kom ut fyra timmar senare var bilen heeeelt insnöad! Hmmm... jag vill inte?! Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt tomtenisse! Gllar han tomten? Bänken var ju jättefin! Så skulle jag också vilja ha i vår hall. Snö ja, fick väl 4 cm och världens kallaste nordan..... fy sjutton! Jag varnade J&J innan de gick ut, "ok" sa han men när han stack ut näsa drog han efter andan, från +23 till vår kalla vind... Kul att ultraljudet var bra och att det inte var tvillingar... Har hört att tiden kan slå på 2-3 veckor på ultraljud (kollegor som nyligen fått barn) och som en kollega sa: man får större magen med nr 2 för den är redan uttänjd, en bra ursäkt?!

Anna-Lena sa...

Hmm... ja, men den är oxå svårare att få IN efter födseln då! ;) Ja, här har det verkligen stormat nordanstorm... brrr... Oscar älskar iaf sin tomteluva som han tar på så fort han vaknar eller kommer hem från dagis? Den är alltså från hans första jul när han var ett halvår och den sitter ju lite tajt!? Men han ska ha den på bara! :) He he...