onsdag, oktober 25, 2006

Igår hade vi risgrynsgröt till middag! Mmm... så har vi ätit det till frukost idag! Mmm... :) Älskar gröt! (norsk rømmegrøt är kanske inte favoriten, men jag måste iväg och köpa mannagryn... åh, vad gott! ) På tal om norsk icke-favorit så har jag aldrig gillat brunosten! Men denna vecka har både jag och Oscar stoppat i oss brunostmackor! Jag har helt enkelt craving på brunost?!? Konstigt! Och det var inte så heller att jag såg den i butiken och tänkte att det kan vara gott utan jag satt hemma och skrev handlelista och plötsligt bara; Jag måste ha brunost! Det vill jag ha!? Ja, så är det att vara gravid! ;) Kram

2 kommentarer:

*SaKi* sa...

ÅÅÅhhh mannagrynsgröt! Nu blev jag riktigt sugen.

Vilken fin säng!

Anna-Lena sa...

Tack... han älskar den! Ny säng, säger han malligt ;)