måndag, augusti 07, 2006



Idag är jag sååå förkyld! Har ont i halsen och huvudet! Känner mig som inne i en burk!? Har lämnat Oscar på dagis 1a gång efter sommarlov! Jag hade fjärilar i magen när jag körde bort för först sa Oscar nä... när jag började prata om det, med ett tonfall som nä...det behövs inte! Men det gick bra! Han är ju stora killen nu! Så mamman sitter framför ddatorn för att leta efter jobb att söka! Det är inte lätt att hitta just nu! Men några intressanta finns det! Ska "bara" få skrivet brev oxå... Svårt! Att skryta med sig själv men ändå inte för mycket?! Ska nog ta kaffe och glass först... för halsen ;) På tal om glass... på översta bild är stället i Rom där du köper gooodaste glassen! Och den var goood alltså! :) Dessutom orsaken till att man behövde massa glass! Det var alltså 41 grader varmt ute 26/7! Kram

Inga kommentarer: