torsdag, juni 08, 2006


Så har jag då överlevt dessa dagar oxå! Det brukar gå!? Körde åtta timmar- ca 60 mil- i tisdags. (Väl hemma var jag på mormors grav, vilket satte fart på tårkanalerna, och fikade goood paj hos morfar, skönt att se att han ordnar och styr, underbar laxmiddag av mor så det var ju trevligt.) Men på onsdag var det bara att hoppa in i bilen igen! Ca tre timma (25 mil?) till Skövde och begravning kl. 12. Den höll på ca en timma och efter den var jag minst lika trött som när jag kört 60 mil själv!?! Men det är ju inget kul med begravning! Lite kul att träffa kusinerna- eller sorgligt? För jag har inte träffat hälften av dem förr- och hon jag brevväxla med och helst lekte med som liten kände inte igen oss? Men nu bestämde vi oss för kusinträff! Det vore kanonkul! Hoppas det blir bara. :)
Dagarna fortsätter med bara mer mas! Oscar har vattenkoppor!?! Stackars! Jag har varit hos tandläkaren. Stackars! ;) Nu ska jag sola! Kram

Inga kommentarer: