måndag, juni 12, 2006




Inte för att de var så mycket att heja på i lördags men Oscar är iaf jättesöt i fotbollsdräkten han fått av momon, som oscar säger om både mormor och morfar? :) I lördags bjöd vi alltså J-Os syskonbarn + kompis på grillat och igår blev vi bjudna av J-Os föräldrar på grillat. Mmm... gott! Och att slippa laga mat. Lyx! :) Annars har vi mest varit ute och ordnat i trädgårn... mycket jobb med hus och trägård!? Men lyx, det oxå! Brände mig lite i solen och J-O och jag hade ett av våra evigt uttjatade gräl som inte leder till nånting och jag oftast startar när jag är sur och irriterad i utgångspunkt. Lite vits?! Men , men vi överlever väl de? Det är ju bara för jag vill vi ska ha ett kanonförhållande, inte bara bra, som jag tjatar om detta! Ja, ja... nog om det! Ska jobba lite, med superont i nacken, och sedan hänga tvätt ute! Bäddade rent i lördags med lakan som precis hängt ute. Ännu mera lyx!

Inga kommentarer: