söndag, juni 04, 2006

Det är visst heeelt omöjligt att sova när J-O är borta över natt! För det första blir sängen så stor och kall för det andra låter det så mycket i huset! Knirr och knarr jag ALDRIG ( ;) ) hört förr?! Ja, eller hur!? Så hade grannen fest- igen! Så jag vakna flera gånger av deras skrik och bråk. De står ute och röker och det är en massa pubertala tjejer där som skriker och skrattar och tävlar om att prata högst!? Jag skulle precis till att vänligt? be dem dämpa sig, när en av de mindre fulla tjejerna sa att sssch... vi måste vara tysta!? Jag som ville vara lite bitch! Men det blev tyst iaf. Så Oscars obligatoriska vaknande! Så jag somna typ 00.00 (sent för att vara jag) igen pga grannarna ca 02.00 och pga Oscar ca 04.00! Härligt! Precis som när jag ammade O. Jobbigt! Dessutom vakna han suuupertidigt oxå. Så vi har nu varit vakna i 6,5 timmar och varit ute och påtat och ordnat i trädgården i minst två timmar (det är fördelen med morgonpigga barn- fast mamman ska ju orka påta oxå då?) Puh! Nu sover han iaf och jag ska ta mig en kopp kaffe och sjunka ner i soffan. Det är jag värd! Kram

Inga kommentarer: