måndag, maj 22, 2006


Äntligen tittade solen fram på eftermiddagen och vi fick hällt på sand på Oscars sandlåda. Han bara: OJ! med stora ögon! :) Härligt att se! Jag skar upp påsarna och strök ut sanden så den skulle ligga jämt i lådan och Jan-Ole bar! Rättvist väl?! ;) Middagen blev enkel. Pyttipanna med stekt ägg, knäckebröd och hackad gurka (som dålig kompensation för rödbetor som jag trodde vi hade?) SÅ var J-O iväg på nån jobbgrej och jag bytte blöja på Oscar?! Ni vet hur smörgåsar alltid hamnar med påläggssidan ned... ja, gissa! Blöjor gör oxå det!!! Jag såg hur det i slowmotion tippade över kanten på skötbordet, gjorde fyra(!) saltomortaler i luften för att så hamna med BAJSET nedåt! På mattan! Lovely! Det var bara att börja skrubba! Men Oscar tyckte det var jättekul när mamma låg där på knä med vatten och trasa och gumgade fram och tillbaka! Hm... bara vänta tills han kan städa själv! Då... ;) Men eftersom han sov ganska sent på fm somnade han inte förrens ca halv nio! Jobbigt! För honom alltså. Jag tycker fortfarande små barn ska somna före halv nio iaf! På bilden har han förresten på sig de kläder han hade på photoshooten i morse!? Fast med jeans! Kram

Inga kommentarer: