tisdag, maj 02, 2006

När jag hämtat Oscar i barnehagen så åkte vi och hämtade Jan-Ole på station. Han har ju blivit bestulen av tre cyklar (eller två och hela bakhjulet på den tredje) så vi skulle nu köpa cykel nr tre! Får se hur länge den blir o-stulen? Så hade vi lasagne till middag och medan jag gjorde den och en god grönsallad med sockerärtor i så meckade Jan-Ole och Oscar på cykeln. Oscar var så stolt över att få låna pappas sliftnyckel och grejer! :) Så pratade jag med min barndomsvännina hemifrån om mormor. Jag kom på idag plötsligt att jag inte hade pratat med henne sedan mormor gick bort och hon är en jag skulle ha ringt och pratat med om detta. Men... livet flyter på så konstigt ibland! Att man tom glömmer bästa vännen?!? Hmm... Men vi hade en god prat och jag hoppas få träffa henne nästa gång vi åker hem. Till begravningen! Kram

Inga kommentarer: