söndag, maj 28, 2006

Mors Dag

Idag är det mors dag i Sverige och det är det oxå hos oss! Det bästa med att bo i Norge är att få två mors dagar, flera namnsdagar, man får post på lördagar och dagis oavsett om jag har jobb eller inte (så länge jag betalar så är det ok, liksom...) ;) Jo, jag fick alltså frukost på sängen av min älskade i morse, precis som jag vill ha den, och en bok om Sushi! Mmm... fast Oscar var hos farmor och bestefar!? Så vi firade mors dag utan barnet vi?! :) Vi var ju på askul fest igår! Det var riktigt lyckat och alla de jag ville skulle komma kom :) Ja, min älskades ex kunda ju absolut ha stannat hemma, men men... det var mer hemmes problem! Var ute och svirade till två, halv tre, sov till elva!!! Jan-Ole var uppe tidigare... Jag kan sova sååå otroligt länge om ingen väcker mig eller jag ställer klockan? NU film. Sen sova... Mmm... Kram

Inga kommentarer: