tisdag, maj 16, 2006

Jag har stressat så idag...

... för jag skulle hjälpa till på sonens dagis. Lite frivilligassistans till de stressade dagistanterna! Så duktigt! De skulle äta korv och mysa för det firas ju 17 mai här i Norge i morgon. Så jag stressade ner på stan för att hämta mannens kostym på kemtvätten och för att köpa mig själv något finr nytt. Och jag hittade allt utom skor. Varför har jag sååå svårt att hitta skor denna vår. Jag gillar visst inte skomodet! Så köpte jag flaggor och pynt, och blommor och grejer för att kunna göra fint till i morgon. Så kom jag hem, slängde i mig lite mat och halv två (jag skulle åka snart) fick jag ett mess! Nej, korvkalaset var inställt så jag stressade i onödan!!! Hm... jag glömde plötsligt bort allt jag ville göra innan men inte skulle hinna?! Konstigt va?! ;) Kram

Inga kommentarer: