torsdag, april 13, 2006

Skärtorsdag!

Nu har jag inte skrivit några dagar men det är för jag har varit på hytta uppe i Veggli fjäll alldeles utan dator! Aaaah! ;) Nu är jag hemma hos mamma och pappa i Storebro och ska fira pappas 60årsdag och påsk! Idag är bilen på verkatad och vi ska hämta mitt nya pass i Västervik. Jag är visst utemigrerad ur Sverige. :((( Jag vill vara svensk!!! Inte norsk! Jag tänker iaf inte söka om norskt medborgarskap så det så! Hi hi... Men bilen då! Vi var på samma verkstad förra gången vi var hemma för det lät förfärligt om den men det var bara nåt filter och inte farligt att köra med så det skulle de fixa nästa gång- denna alltså! För vi skulle lämna in bilen billigare i Sverige!!! Så det så! Sedan dess har avgasröret gått av och bilen har låtit för j-ligt och jag har skrämt små barn när jag atartat bilen så det fick vi ta i Drammen. 2900 NOK!!! Så åkte vi till hytta i fredags. Ja, då gick höger stötdämpare bak rakt av! Pang sa det så fick vi lämna den på verkstad i Rödskog. Mitt på fjället! Och 2200 NOK till borta väck! :( Men men vi kom oss till SVerige och nu är den på grundig check! 8600 SEK!!! Massa pengar blir det! Och jag som vill shoppa i V-vik! ;) Kram

Inga kommentarer: