söndag, april 30, 2006

Lämnade Oscar...


...hos farmor igår kl 17 ca. Så var Jan-Ole och jag på öppningen av Working Class Hero-festivalen vid 18. Sedan festade vi till klockan blev två. I morse hade vi sovmorgon, vilkat var suveränt skönt, och så åt vi frukost framför tvn kl 12!!! Slappt som bara den! Så åt vi middag och jag körde J-O till bussen som skulle ta honom till Oslo på fotboll och jag åkte vidare och hyrde tjejfilm, köpte godis och tre svenska damtidningar!!! Oscar ska även tillbringa nästa natt hos farmor och bestefar så jag har nu hela huset för mig själv! Jag vet att jag behöver detta. Det är första gång han är borta två nätter på rad, men fy f.., vad jag bara vill hämta hem honom! Jag saknar min lille prins nästan så mycket att jag inte kan njuta av den lediga stund jag kunde gjort dessa dagar till!?! Knasboll! ;) Kram

Inga kommentarer: