tisdag, mars 28, 2006

Inte så farligt trots allt!

Igår kväll var vi hos mannens syster och man, de jag ringde och grät hos i helgen, men det var väldigt trevligt och vi prata inte om det. Mannen ringde ju trots allt och bad om ursäkt. Jag tyckte nämligen det var lite kymigt att åka dit.Lillprinsen sitter på knät nu och det ser precis ut som om han läser det jag skriver med stort intresse... och det rör ju på sig en massa och det är väl spännande. Men han ser bara så märkvärdig ut. :) hihi... söt! Kram

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Dramaqueen är väl inte första ordet som ploppar upp om jag skulle beskriva mig själv? Härligt med hus! Ja, spaden har använts flitigt i vinter! Usch! Men nu smälter äntligen snön bort! Nu räcker det faktiskt! Kan du inte mejla och berätta allt om huset och bebin och livet!!! Du kan ju alltid läsa om mitt här?! :)