söndag, mars 26, 2006

Ang fotboll med gutta!

Vilken dramatik! Mannen var ju ute på pub igår och vid halv nio smsade jag och fråga om han inte vill komma hem och titta på film med mig (han hade alltså varit ute sedan två, fotbollspub...) Jodå han skulle komma hem! halv tio började jag ringa och smsa, men inte ett ord. Började inbilla mig en massa som kunde ha hänt, allt farliga grejer och vid tiotidan var jag ganska så upprörd. Till råga på allt svarade en okänd kille på mannens telefon och sa att här ligger hans jacka men ingen hade sett at den tillhörde nån...och han hade suttit där ett bra tag?!! Jag freaka... ringde hans syster och undra om inte de kunde kolla var han var och jag grät... jag hade ju suttit och inbillat mig både det ena och det andra... dricka så länge och sen bara vara borta... när han sagt att han skulle komma hem. Vilkat krig det blev när han svara!!! Idag har det varit lite kyligt för att säga det milt! Älsklinsbabyn vill inte sova... antagligen pga att vi ställt fram klockan!? Han sov ju till halv åtta i morse! Det var ju dock underbart!!! Kram

Inga kommentarer: