tisdag, november 13, 2007

Rolig lista (älskar sånt) tagen hos lillasysteryster.blogspot.com

Me, myself and I

Namn: Anna-Lena Ulrika Veum
Bor: Drammen, Norge
Kommer från: Storebro, Småland
Gör: Hemma med Nora-tjejen!
Stapelvara i garderoben: Dåliga inköp som inte går att matcha med något av mina andra dåliga inköp?..
Senaste klädinköpet: Köpte 2 kortärmade bodies och en klänning idag till Nora
Drycker: Vatten och nu; julmust! :D
Kök: sushi...
Dessert: glass!
Bästa köp: ett par jeans jag hade ända tills de föll sönder!
Sämsta köp: tja! ta nåt i garderoben bara?.. ;)
Favoritstäder: Kalmar!
Drink: vatten, Fanta Free päron/äpple
Inredningsaffär: IKEA!
Klädaffärer just nu: Lindex och H&M
Önskar mig just nu: Ledig tid tillsammans med min familj
Nästa resa: hem till Sverige i jul! :D
Största utmaning: mina barn!

Inga kommentarer: